Pachete Social Media News

SOCIAL  MEDIA  NEWS
televiziunea companiei tale

Ce este SOCIAL MEDIA NEWS ?
Un program coerent de producție și distribuire a materialelor video specifice domeniului de activitate, cu ajutorul site-ului propriu, paginii de Facebook, canalului YouTube și a altor rețele sociale.

sporirea vizibilității produselor/serviciilor/activității companiei tale • un mod eficient de promovare a brandului de produs și al brandului de companie • creșterea rapidă a interactivității și a rankingului site/canale media • un mijloc rapid, credibil și complex de comunicare cu partenerii/clienții • creșterea vânzărilor și fidelizarea publicului țintă


Numărul de videoclipuri nu este condiționat de pachetele expuse.
Pachetele sunt menite a eficientiza promovarea pe rețelele sociale și a optimiza costurile de producție.

Noi propunem subiecte ce te pun în valoare și au potențial de a deveni virale, iar tu le alegi pe cele ce  urmează să intre în producție și persoanele care apar în acestea • Materialele video vor fi publicate pe siteul/pagina de facebook/canalul youtube/alte canale social media pe care compania ta le deține (putem colabora la deschiderea acestora dacă nu există) • Putem oferi parteneriate cu canale media online pentru publicarea simultană a acestor materiale • Asigurăm consultanță pentru distribuirea organică eficientă și promovare plătită

pentru că oamenii iubesc video mai mult decât textul • pentru că este cel mai rapid și complet mijloc de informare atât al clienților cât și al potențialilor clienți • pentru că materialele video beneficiază de un grad mai ridicat de redifuzare (partajare)organică (neplătită) • pentru că asigură posibilitatea unei explicații complexe și complete în conținutul său • petru că păstrează un timp mai îndelungat vizitatorii pe site • pentru că realizează sentimentul de transparență produselor și serviciilor prezentate • pentru că stabilește o legătură emoțională cu posibilii clienți, generând sentimentul de încredere • pentru că depășește ușor bariera de repingere a publicului aflat în zona sa de confort, singur în fața ecranului computerului/laptop/telefon • pentru că umanizează un brand asociindu-l cu persoanele angrenate în susținerea sa • pentru că generează o interactivitate sporită