Ofertă Basic News

Știai că un potențial client care vizionează videoclipul de prezentare al unui produs sau servicu are cu 85 la sută mai multe șanse să-l cumpere? Cine nu și-ar dori o sporire cu 85 la sută a cifrei de afaceri? Simpla postare a unui videoclip bine făcut ar putea genera de la 4 până la 7 ori mai multe interacționări cu clienții. Gândește-te la cât eficient este integrarea unui videoclip în strategia ta de marketing.

În mediul on-line, videoclipul înregistrează cea mai rapidă creștere dintre toate tipurile de conținut. Cu cât mai multe videoclipuri sunt consumate pe internet, cu atât valoarea sa ca instrument de marketing crește.  Folosirea unui videoclip aduce puncte serioase în algoritmii motoarelor de căutare, angrenează privitorii la interacțiune, sporește încrederea în produs sau serviciu și crește ratele de conversie. Integrat în strategia e-mail marketingului, îmbunătățește eficiența acestuia.

Datorită nelimitatelor posibilități de expresie, clipul video poate fi folosit în transmiterea unei mari varietăți de mesaje.

Un clip video cu o lungime de maxim 3,5 – 4 minute, cu scopul de a prezenta un produs sau serviciu, o persoană, un testimonial, o informație, apelând la mijloace de exprimare specifice gen interviu, videoclip, reportaj sau oricare alt gen filmic.