Cum să adormi în 30 de secunde?

Facebookgoogle_pluslinkedinmail

Dacă ai insomnii sau dacă adormi mai greu, este cazul să citești acest articol și să te pregătești pentru cel mai odihnitor somn avut vreodată. Nu trebuie să numeri oi și nici nu trebuie să stai cu ochii închiși minute în șir.

Îți propun o metodă ușor de experimentat prin care vei adormi în mai puțin de un minut.

Metoda se numește 4 – 7 – 8 și este la fel de simplă precum numele pe care-l poartă. Este suficient să-ți găsești o poziție confortabilă în pat și poți începe.

Inspiră pe nas timp de patru secunde, menține-ți apoi respirația șapte secunde și în cele din urmă expiră lung aerul din plămâni timp de opt secunde. Repetă de câteva ori exercițiul și vei adormi fără să-ți dai seama.

Tehnica este recomandată de Andrew Weil, doctorand la Harvard și este adaptată dintr-o practică de inspirație yoghină.

Prin încetinirea voluntară a ritmului respirator se determină totodată și încetinirea ritmului cardiac, determinând corpul să se relaxeze. Yoghinii folosesc această metodă pentru a obține o stare de relaxare completă, cu intenția de a contracara stresul și anxietatea.

”Teoretic, impunând voluntar un anumit ritm al respirației, treptat, acesta va fi indus sistemului nervos involuntar, spune doctorandul Andrew Weil. Făcând acest exercițiu cu regularitate seara înainte de culcare, după un timp mai lung sau mai scurt, veți produce modificări extrem de benefice asupra oxigenării organismului dumneavoastră.”

În consecință, cu ajutorul acestui un sedativ natural pentru corp și minte, fără oi, ceaiuri și alte suplimente alimentare, vom putea spune adio nopților de insomnie.

Facebookgoogle_pluslinkedinmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *